WIADOMOŚCI

FIA potwierdza lokalizację strefy DRS na Silverstone
FIA potwierdza lokalizację strefy DRS na Silverstone
FIA potwierdziła lokalizację strefy DRS podczas najbliższego GP Wielkiej Brytanii.
baner_rbr_v3.jpg
Tym razem ciało zarządzające regulaminami Formuły 1 nie zdecydowało się na wprowadzanie jakichkolwiek zmian w stosunku do poprzedniego roku.

Punkt pomiaru odległości między bolidami będzie znajdował się 25 metrów przed zakrętem numer 3 (Village), a aktywacja będzie następować 45 metrów za zakrętem numer 4 (The Loop). Kierowcy podczas wyścigu będą mogli więc korzystać z ruchomego skrzydła na prostej Wellington kończącej nową część toru tzw. Arenę.

Strefa DRS podczas GP Wielkiej Brytanii 2012

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

11 KOMENTARZY
avatar
M.Schumacher

05.07.2012 13:56

0

Czyli zakręt 5 z włączonym DRS :D Będzie ciekawie


avatar
cici11

05.07.2012 16:30

0

Jest w ogóle możliwe przyjechanie zakrętu nr 5 z włączonym DRS? Nie jest za ostry?


avatar
MarTum

05.07.2012 18:27

0

chyba wiedzą co robią , lecz fakt , może byc ciasno


avatar
Kalor666

05.07.2012 18:34

0

Mogła być jeszcze jedna między zakrętami 14 i 15. Byłoby ciekawiej. Nie sądzicie???


avatar
Jens

05.07.2012 19:00

0

Meta powinna być tam gdzie w 2010 roku, pomiędzy zakrętami 8 i 9


avatar
RideRR87

05.07.2012 19:48

0

w kwalifikacjach też wjeżdżają w 5 z włączonym DRS. Ten zakręt się łagodnie otwiera, więc ważniejszy jest docisk przodu niż tyłu. Liczę na dobry wyścig :)


avatar
Skoczek130

05.07.2012 22:13

0

@Jens - no niestety, ale nowe boksy znajdują się w innym miejscu. ;)


avatar
robertwierbi

05.07.2012 23:21

0

Wow!!! jedyny wyścig, który nie oglądałem w tamtym sezonie to silverstone i nie śledziłem highlights i proszę, nie wiedziałem, że boksy są w innym miejscu:( Ale siaaaaaaaara !!!! Jutro oglądam od pierwszego treningu :) i analizuję !!!! Cytuję RideRR87 "Liczę na dobry wyścig :)"


avatar
pawell2946

06.07.2012 07:48

0

W zakręcie nr 5 nie będzie zbyt dużej prędkości ponieważ 4 jest wolny i DRS nie będzie miał zbytniego znaczenia :D Takie jest moje zdanie


avatar
jareklykos

06.07.2012 09:14

0

@up, może to głupie, ale jak pojeździł byś na symulatorach typu rfactor, uwierz jest on zbyt ostry i przejechanie go z DRS jest możliwe ale nie za każdym razem, bo delikatny mocniejszy ruch kierownicą i już obraca Cię na poboczu, zobaczymy jak to będzie wyglądało, przypomnę, że w tamtym roku Alonso użył DRS dopiero za zakrętem nr. 5, ale może dlatego, że było jeszcze trochę wilgotno.


avatar
RideRR87

06.07.2012 12:32

0

pawel2946, może masz rację, ale wydaje mi się, że szorokość wejścia w zakręt 3 i odcinek między 3 a 4 jest na tyle szerokii i długi, że pozwala na przejechanie go różnymi torami jazdy. 4 jest wolna, nie wymaga dużego docisku, więc mniejszą rolę będzie odgrywało brudne powietrze za bolidem z przodu. Potem 5 z DRSem i może będzie dużo wyprzedzania. jareklykos dokładnie! zauważyłem, że są różne szkoły. Niektórzy jak Vettel od razu po wyprostowaniu kół włączają DRS w kwalifikacjach, a np Alonso stara się wykorzystać docisk tyłu do rozpędzenia się trochę i dopiero po chwili włącza DRS. Hamilton robi podobnie.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu